2015. március 9., hétfő

8.fejezet



Szeptember 25. Péntek

 That's why we won't back down
We won't run and hide
Yeah, 'cause these are the things that we can't deny
I'm passing over you like a satellite
So catch me if I fall

 Reggel fáradtan ébredtem,és ennek az oka főként a tegnapi szecskaavató volt. Gyorsan rendbe szedtem a kinézetem. Az idő kellemes volt,így magamra kaptam a világoskék csőfarmerem,egy fehér pólót és a sötétkék farmerdzsekimet. A konyhában anyát találtam ahogy a reggelit készíti.
-Jó reggelt! – mentem oda hozzá,majd nyomtam egy puszit arcára,s elvettem a nekem csomagolt szendvicseket.
- Szia drágám,hogy aludtál? – mosolygott rám,miközben kávéját kavargatta.
- Jól,de még mindig fáradt vagyok. – Ásítottam,majd szendvicseimet betuszkoltam a táskámba és felhúztam a conversem. – Háromra itthon leszek,puszi! – kiáltottam,majd kiléptem a friss levegőre. A buszt sikeresen elértem. Hál isten,és még futnom se kellett! Hát nem fejlődök?! Oh dehogynem!
 A buszmegállóban szokás szerint Dorina várt rám,aki amint meglátott a nyakamba ugrott.
-Kár,hogy olyan hamar elmentél. – Biggyesztette le ajkait.
- Csak egy órával előbb mint mindenki – nevettem.
- De akkor is,a fiúk tök sokat hülyültek végig – ecsetelte miközben elindultunk a suli épülete felé. – Képzeld Roli és Kolos még Illyéssel is táncoltak,na azt látnod kellett volna! – nevette el magát,s én is vele nevettem. Most komolyan,ahogy elképzeltem Rolit és Kolost amint felváltva Illyéssel táncolnak… Pont azzal a tanárral akit a legjobban kiakasztottunk már az első héten…na az aztán tényleg vicces lehetett,már csak a gondolatától is elkapott a röhögő görcs.
 Dorinával még mindig nevetve sétáltunk be az iskolába,majd fel a termünkbe…ahol egy másik osztály volt. Összeráncolt szemöldökkel néztünk össze.
-Öööö Dorina milyen óránk lesz? – kérdeztem tőle,mire előhalászta az órarendjét táskájából.
- Infó. – Mondta megrökönyödve,majd egymásra néztünk és a másik pillanatban már rohantunk is az infó teremhez.
 A terem előtt az osztály többi tagja gyülekezett. Mindenki totál kómás fejjel nézett maga elé,és erősen koncentrált,hogy ne aludjon be.
-Hát ti meg miért lihegtek? – nézett ránk Alexa.
- Futottunk – támaszkodtam térdeimre levegő után kapkodva.
- Miért is? – szállt bele a beszélgetésbe Emma.
- Mert nem tudtuk,hogy infó az első óránk ezért a 15-ös terembe mentünk,hiszen mindig ott vagyunk. – Mondta Dorina,bár ő nem lihegett már annyira mint én,pedig ő se bírja valami jól a futást.
- Az igaz,hogy az az osztály termünk,de nem mindig ott vagyunk,és egyébként is már lassan egy hónapja elkezdődött a suli. Ideje lenne ha már végre megjegyeznétek az órarendet! – mondta Alexa,de mondandója végén már elröhögte magát.
- Jól van na,ez igazán nem a mi hibánk. – Védtem meg magunkat. Most oké,hogy meg kéne már jegyeznünk az órarendet de hát na! Szóval igen.
 Az infó óra igazán hamar eltelt,csak az Exelbe dolgoztunk,az utolsó 5-10 percben meg szabad foglalkozást kaptunk. Második óra földrajz volt,amin mindenki kicsit ellazult. Köztudott,hogy Varga Lajos tanár úr a legjófejebb tanár az iskolában,és a dolgozatainál is baromi könnyű puskázni,mert ha látja is nem érdekli. Sokan semmit nem írnak a füzetükbe,mert dolgozatnál a telefonjukból kipuskázzák a válaszokat. Én általában szoktam írni,de most túlságosan fáradt voltam és inkább egy kicsit lepihentem,így nem figyeltem a többiekre ahogy feltették a tanár úrnak szokásos kérdéseiket mint példáúl: „Laci bá milyen volt a hétvége?”, „ Laci bá ön mint gondol a kecskékről?”, „Laci bá,ön szerint leeshet a föld?”. Az utóbbit Boldi tette föl. Néha elgondolkodok,hogy mit keresnek egy gimnáziumba,de végül is unalmas lenne nélkülük.
Föci után futottunk tesire. Mint kiderült a fiúk tesi tanára hiányzott,így a fiúkkal voltunk összevonva.
-Rendben gyerekek,mivel sokan vagyunk ezért kidobózunk! -  jelentette be Kőszegi. – A-sok a D-sek ellen. Fiúk hozzatok két padot középre! – tapsolt.
 Nagy nehezen mindenki beállt a saját télfelére. Én direkt hátra álltam Anettel és Nórival. Mi inkább a háttérbe vonultunk.
-Na itt jön a BOSS! – kiáltotta Kolos,majd elhajította a labdát,ami a d-s Bálintot – azt hiszem így hívják – találta el.
Erre az osztályunkba lévő fiúk mind elkezdtek üvöltözni,hogy mi vagyunk a királyok,és Kolos futott egy kis kört,hogy lepacsizzon velünk. Összeráncolt szemöldökkel néztük.
-Ti vadbarmok,még nem is kezdődött el a játék! – fogta a fejét nevetve Emma. Erre mindenki elnevette magát – még Kőszegi is.
- Ooo – húzta el száját Kolos,majd lazán megvonta vállait. – Nem baj legalább megfélemlítettük őket! – mondta mire a fiúk elkezdtek tapsolni.
- Mi a franc..?! – csúszott ki a számon,mert totálisan ledöbbentem,de persze én is nevettem.
- Na jól van gyerekek elég volt,mindenki nyugodjon el! – kiáltotta Kőszegi.
Elhangzott a sípszó,mire elkezdtek röpködni a labdák – mármint nem szó szerint,mert az azért elég fura lett volna.
Miközben egyre több ember esett ki – én még mindig bent maradtam,köszönhetően a macska reflexeimnek Haha vicc –  Csabi mellém került.
-Ez izzasztó sportág nem igaz? – mondta,mire körbenéztem,hogy valóban nekem mondta e,ugyanis beszéd közben nem is nézett rám.
- Ööö… - kerestem a szavakat. – Csabi mit csinálsz? – kérdeztem miután elkezdett helyben ugrálni.
- Óvatosnak kell lenni,mert bárki eltalálhat,és nem bízhatsz senkiben! – kapálózott.
A következő pillanatban egy labda száguldott felénk,s éppen hogy arrébb tudtam szökkenni előle,ám Csabi már nem volt ilyen szerencsés és eltalálta.
-Látod! – nézett rám. – Senkiben se bízhatsz.
- Bocsii! – kiáltottam távolodó alakjának,mire csak felemelte a kezét egy amolyan „semmi baj” jelzéssel.
Úgy döntöttem inkább meghúzódok a bordásfalnál,és nézelődök egy kicsit. A pillantásom azonnal megakadt Rolin,aki sötétkék melegítő nadrágot és a suli egyen pólót viselte. Elképesztően nézett ki; beletúrt kissé nedves hajába,így még jobban ráláthattam arra a gyönyörű tengerkék szempárra. Oké,oké ez most biztosan nyálasan hangozhatott,de hé végül is ez a naplóm,szóval ez szerintem igazán elnézhető nekem!
 Sajnos azonban nem sokáig legeltethettem a szemem rajta,ugyanis bambulásomnak köszönhetően szépen kidobtak. Persze,hogy Panni dobott ki. Hogy a fenébe tud így célozni?! Na de mindegy is. Annak ellenére,hogy kidobtak – bár nagy veszteség volt – mi nyertünk,ugyanis Dani,Kolos,Roli,Áron és Bence mindenkit kidobtak. De tényleg. A végén még egymást is elkezdték dobálni!!
Tesi óra után mindenki rohant átöltözni,majd átmentünk a kémia terembe. Leültem a helyemre,majd nem sokkal később Boldi is ledobta magát mellém,a kezében egy palack ásványvízzel.
-Kérsz? – nyújtotta felém.
- Nem,de azért köszi. – Mosolyogtam rá.
 Becsöngetés után öt perccel Illyés lépett be a terembe.
-Felszerelést elpakolni,lapot elővenni! – mondta,majd leült a tanári asztalhoz.
- Mi? – kiáltottam fel,mire mindenki felém kapta a fejét. Zavartan csúsztam lejjebb a helyemen,majd Illyés szúrós tekintetét figyelem kívül hagyva,kitéptem egy lapot a füzetemből. Vagyis kettőt,mert Boldi is kért.
Idegesen rágcsáltam a tollam kupakját,miközben Illyés lediktálta a feladatokat. Olyanokra gondoltam,hogy nyugi menni fog, meg tudom az anyagot,figyeltem órán is,minden oké lesz. Aztán ránéztem a lapomra melyen immáron már ott virítottak a kérdések. Összesen nyolc.
-Francba nem tudok semmit! – motyogtam.
 Megpróbáltam minden kérdésre válaszolgatni. Próbáltam,de amint jobban elolvastam a kérdéseket,egyre jobban kétségbe estem. 1. Határozd meg a relatív atomtömeg fogalmát! Hát igen,ezt a kérdést természetesen kihagytam,úgy ahogy a többit is,bár azokra már nem nagyon emlékszem. Ezt tuti karó lesz,és anyuék tuti kiakadnak majd. Hurrá. Hülye kémia és hülye Illyés!
Következő óra angol volt,ami nagyon hamar eltelt,főleg mert nagyon élveztem. Az angol a kedvenc óráim közé tartozik,és Edit néni is nagyon jól tanít!
 Rajzon megint   folytattuk a rajzunkat. Csak egy probléma volt: elfelejtettem nekiállni otthon!!
Így hát gyorsan neki kezdtem,immáron már tényleg teljes szívemből rajzoltam, és sokkal jobban tetszett az eredmény mint az előbbinél.
Rajz után,inkább nem mentem a táncteremhez,hanem hazasiettem.
Otthon megebédeltem,majd felmentem a szobámba és bekapcsoltam a gépem. Bejelentkeztem facebookra és láttam,hogy volt egy értesítésem. Már megint írtak az osztálycsoportba. Ja igen,még múlthéten Anett csinált egy csoportot és bevette az osztály tagjait,hogy odatudjunk majd írogatni,és bár nem a tanulásról írogattunk eddig oda,hanem minden hülyeséget megosztott mindenki,de én örültem azért,hogy van egy ilyen kis csoportunk. Miután megnéztem mit posztolt Norbi a csopiba,rámentem Roli adatlapjára. Legörgettem és teljesen lefagytam. Az volt kiírva,hogy kapcsolatban. Amikor utoljára néztem ez még nem volt kint! Nem tudtam mit is érzek ezzel kapcsolatban,viszont az biztos,hogy nem esett jól,de hát mit is képzeltem?! Nem lehetek ennyire naiv,hiszen csak egy hónapja ha ismerem,és csak barátok vagyunk,mégse esett jól,hogy jár valakivel. Valakivel muszáj volt ezt kibeszélnem így ráírtam Dorinára:
Izabella üzenete: Te tudtad,hogy Roli jár valakivel?
Dorina üzenete: Mivan?
Izabella üzenete: Ja
Dorina üzenete: Basszus…
Izabella üzenete: Mindegy is,nem számít
Dorina üzenete: Jaj Iza,előttem nem kell megjátszanod magad! Tudom jól,hogy tetszik Roli,és most ez szarul érintett
Izabella üzenete: Nem,tényleg jól vagyok! Jó tetszik,de ennyi! Túlélem ezt,elég nekem a barátsága is
Dorina üzenete: Ja ezt te se hiszed el,tőlem mégis elvárod,hogy elhiggyem
Izabella üzenete: Mondtam már: MINDEGY! Ejtsük is a témát inkább..
Dorina üzenete: Jól van,de nem szabadulsz ám meg tőlem ilyen könnyen! * fenyegető újrázás*
Izabella üzenete: :DD
Dorina üzenete: Na mennem kell,Dávid hív,majd mesélek!;)
Izabella üzenete: Dávid?? Jó,de nehogy elfelejts!
Dorina üzenete: Nem foglak! Puszi!:*
Izabella üzenete: <3
Bezártam a chat ablakot,majd éppen azon voltam,hogy kilépjek amikor beugrott egy ablak.
Roli üzenete: Hát te?
Izabella üzenete: Hm?
Roli üzenete: :D Hogy,hogy fent vagy chaten? Nem szoktál…
Izabella üzenete: Nem tudom,csak úgy
Amíg a válaszára vártam idegesen ropogtattam ujjaimat. Nem tudtam,hogy rákérdezzek e erre a barátnő dologra.
Roli üzenete: Ja
Izabella üzenete: Mióta vagy együtt a barátnőddel?
Roli üzenete: ?
Izabella üzenete: ?
Roli üzenete: Mi ez így hirtelen?:D
Izabella üzenete: Semmi,csak kérdeztem:D
Roli üzenete: Kb két hónapja asszem
Izabella üzenete: Értem,hát gratulálok!:)
Roli üzenete: Kösz:)
Ezek után még egy órát elbeszélgettünk,majd úgy döntöttem ideje menni,de előtte még ráírtam Tomira,ugyanis már nagyon hiányzott, és nem tudtam mi lehet vele. Miközben épp írtam neki,beugrott egy újabb ablak,én meg eltűnődtem,hogy elég jól megy a sorom ma.
Dani üzenete: Hallóóóó!! Van ott valaki?
Izabella üzenete: :DDD hülye!
Dani üzenete: Most mi?:D
Izabella üzenete: Na,mit akarsz?
Dani üzenete: Hú de kedves vagy ma
Izabella üzenete: Bocsi,csak eléggé elfáradtam..:/
Dani üzenete: Ja,értem akkor mindjárt húzok,csak szeretném kérni a véleményed,mivel tudom,hogy te nem csesztetnél ezzel a jövőben
Izabella üzenete: Mondjad
Dani üzenete: Hát igazából asszem tetszik egy lány,és nem tudom most mit kéne csinálnom
Itt kicsit lefagytam hiszen azonnal eszembe jutott Anett,hogy azt mondta tetszik neki Dani. Szegény Anett! De nem kell még aggodalmaskodni hiszen lehet,hogy Daninak ő tetszik. Végül is bármi lehetséges. Mindenesetre segítenem kellett Daninak,mert elég jóba lettünk ez alatt a rövid idő alatt.
Izabella üzenete: Deééédeeees!!
Dani üzenete: Nekezd!!
Izabella üzenete: Jól van na! Szóval azt kérded,mit csinálj,hogy felkeltsd a figyelmét?
Dani üzenete: hát ja
Izabella üzenete: Hát figyelj,nem tudom
Dani üzenete: Ne szívass! Segítened kell!!
Izabella üzenete: Jól van,jól van! Segítek,de olyan fáradt vagyok,hogy nem bírok rendesen gondolkodni…nem térhetnénk rá erre holnap?
Dani üzenete: Jóvan,de ne felejtsd el!:D
Izabella üzenete: Nem fogom:D De olyan fura
Dani üzenete: Mi?
Izabella üzenet: Hát,hogy tőlem kérsz csajozásban segítséget..
Dani üzenete: Ja,fasza vok és a csajok szoktak általában utánam rohanni
Izabella üzenete: Nem egészen így értettem…
Dani üzenete: Mindegy menj csak,akkor holnap,és kösz Iza király vagy!
Izabella üzenet: Tom
Dani üzenete: Az meg ki?
Izabella üzenete: Nem úgy te hülye:DDDD Úgy értettem,hogy tudom:D
Dani üzenete: Jaa:D

Ezek után nagyon gyorsan kiléptem,nehogy megint rám írjanak,na
nem mintha annyira népszerű lennék,de mindegy. Gyorsan megvacsiztam,majd megfürödtem, és most megyek aludni. Fárasztó volt ez a nap.

5 megjegyzés:

  1. Egyszerűen imádoooooom:D Imádom a történetet,a karaktereket és mindeeeeent:3 Hamar kövit!!:D❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy ennyire tetszik!:D❤ Valószínű,hogy még a héten fent lesz a kövi,bár azt nem tudom megmondani pontosan mikor,de már elkezdtem írni!:)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ki Dani szerelme és Roli barátnője? Válaszokat akarok /épp ezért olvasok tovább/.

    VálaszTörlés