2015. március 21., szombat

12.fejezet

Sziasztok!:) Ez a rész most rövidebb és eseménytelenebb lett,mert nem volt időm írni,de a következő rész mozgalmasabb lesz és igyekszem hamarabb hozni!
Jó olvasást!:)


Október 3. Szombat

Hoo, Like a virgin
Touched for the very first time
Like a virgin
When your heart beats
Next to mine
Gonna give you all my love, boy
My fear is fading fast
Been saving it all for you
'Cause only love can last

 Pizsamaparti!!
 Reggel izgatottan keltem,hiszen nagyon vártam a mai napot. Gyorsan összepakoltam egy külön táskába,majd kétszer is megnéztem,hogy minden megvan e. Miután ezzel végeztem lebattyogtam a konyhába.
 Már tizenegy óra volt, de anyán és rajtam kívül még mindenki aludt.
- Na drágám minden megvan? – kérdezte anya,miközben szeletelte a húst.
- Igen,azt hiszem minden. – Mentem oda hozzá,majd egy puszival köszöntöttem.
- Mikor induljunk? – tette fel következő kérdését.
- Nem tudom,úgy beszéltük meg,hogy fél tizenkettőkor találkozunk Emmáék háza előtt – öntöttem magamnak egy kis narancslevet,majd azt kortyolgatva fölültem a pultra.
- Akkor negyedkor indulunk,azaz pontosan tíz perc múlva. – mondta. – Tudod hol laknak? – nézett rám.
- Igen,még facebookon tegnap elküldte a címet,majd odanavigállak. – Mondtam,majd leugrottam a pultról,s poharamat betettem a mosogatóba.

 Könnyen odataláltunk Emmáék házához.
- Na és most becsöngetsz? – nézett rám anya.
- Nem. Írok neki,hogy megjöttünk – nyomkodtam a telefonomat.
 Öt perccel később Emma lépett ki a kapun. Kiszálltam a kocsiból,majd elköszöntem anyutól.
- Hívj,hogy mikor jöjjek – mondta.
- Rendben,szeretlek! – adtam neki egy puszit.
- Én is drágám,jó szórakozást,és legyél udvarias! – köszönt el.
Odamentem Emmához,aki egy öleléssel köszöntött.
Gyönyörű volt a házuk,de tényleg és baromi nagy is.
-A cipődet fesd csak le itt,a kabidat meg kérem – mondta,mire odaadtam neki és felakasztotta a vállfára. – Gyere körbevezetlek. – mondta mosolyogva.
 A körbevezetés közben észrevettem,hogy nincsenek itt a szülei. Rá is kérdeztem.
- Ja igen,nincsenek itt valami sokszor,mert Ausztirába dolgoznak,így sokszor elutaznak,én meg egyedül maradok – mosolyodott el keserűen.
- Teljesen egyedül? – döbbentem le. – Senki nincs itt veled?
- Teljesen egyedül – bólintott. – A nagyszüleim hétköznaponként beszoktak nézni,de nem sokszor,mert nem szeretném,hogy miattam  állandóan rohangáljanak.
- Értem – mondtam,majd végignéztem a nappalin. Az egész házban egy kép se volt Emmáról. Még kiskori képek se! Hirtelen valami szúrást éreztem a mellkasomba. Végignéztem ezen a lányon,aki az egyik legnépszerűbb csaj lett a suliban,s mindenki tökéletesnek gondolja,az életével együtt. Ez viszont korántsem igaz,hiszen semmi másra nem vágyik mint arra,hogy szeretett családban éljen.
 Úgy érzetem meg kell ölelnem,így hát meg is tettem.
- Nem zavar,tényleg! – mondta,de éreztem,hogy szorosabban ölel. – Na,gyere menjünk – eresztett el. – A többiek már a szobámba várnak. – Ezzel meg is indult az emelet irányába.
 Emma szobája hatalmas volt. Nem is értem,hogy nem félhet benne esténként.
 A többiek már mind ott voltak és kényelembe helyezték magukat.
Mikor Dorina észrevett,felpattant és olyan erővel ugrott a nyakamba,hogy azt hittem meghalok.
- Na most,hogy mind itt vagyunk,kezdődjön a pletykázás – húzta huncut vigyorra száját Alexa.
- Kezdjük veled Dorina – bökött Emma ujjával Dorina irányába.
Leültem az ágy melletti babzsák fotelek egyikére,s onnan szemléltem az eseményeket.
-Tényleg Dorina,nem is mesélted el milyen volt a mozi! – háborodtam fel. – Pedig azt mondta hívni fogsz!
- Jól van bocsi,teljesen kiment a fejemből. Kérlek ne haragudj rám. – Nézett rám kiskutyaszemekkel Dorina,mire megenyhültem.
- Rendben – néztem rá mosolyogva. – De akkor most mesélj! – kértem izgatottan,mire Nóri,Alexa,Anett és Emma is buzgón bólogatott.
- Jól van,jól van – nevetett fel izgatottságunkon Dorina,majd belekezdett a mesélésbe. – Egy thrillert néztünk meg valamilyen pszichopata srácról. Szerintem kicsit fura volt,Dávid szerint meg nyálas.. – ecsetelte Dorina,mire a lányokkal összenéztünk,majd vissz Dorinára.
- Nem érdekel minket a film! – förmedt rá Alexa. – A lényeges részt mond – forgatta szemeit,én meg nem tudtam megállni,hogy ne szóljak rá.
- Ne forgasd már a szemeidet! – mondtam neki.
- Fejezd már be ezt! – nézett rám szúrósan.
- Na szóval… - kezdett bele újból Dorina,mire mindnyájan ránéztünk. – Mozi után még beültünk mekizni és egy csomót beszélgettünk. Aztán hazakísért és mondtam,hogy jól éreztem magam,erre ő mondta,hogy ő is és,hogy lenne kedvem eljönni vele máskor is valahová. Természetesen igent mondtam,majd néztem ahogyan hazasétál. – Fejezte be.
- Nem is történt semmi izgi? – nézett rá összeráncolt homlokkal Alexa.
- Izgi? – nézett rá Dorina.
- Mindegy – legyintett Alexa. – Térjünk át Izára. – Jelentette be,mire mindenki elkezdett bólogatni.
- Rám? Miért rám? – néztem végig rajtuk.
- Mert még a vak is látja,hogy odavagy Roliért… - kezdett bele.
- Nem vagyok oda Roliért – szakítottam félbe.
- Jaj ugyan már – meredt rám Nóri.
- Jó,és ha odavagyok érte akkor mi van? – meredtem rájuk.
- Végre bevallottad! – nézett a plafonra Emma.
- Hahaha – néztem rá gúnyosan. – Egyébként meg Rolinak barátnője van. – Világosítottam fel őket.
- Forrásaim szerint már nem sokáig – bontotta ki az asztalon lévő csipszet Alexa.
- Ezt,hogy érted? – néztem rá kíváncsian.
- Áron mondta,neki meg Roli – tömött bele egy maroknyi sajtos csipszet a szájába. – A csaj állítólag valami ultra okos,és kedves lány. A baj az,hogy túl kedves.
- Mi az,hogy túl kedves? – nézett rá Anett.
- Más fiúkkal – világosított fel minket,mire nekem kikerekedtek szemeim.
- Ezt úgy érted,hogy lehet megcsalja Rolit? – kérdeztem Alexától.
- Nem kizárt,de Áron szerint a csaj nagyon szereti Rolit és így elég kicsi a valószínűsége annak,hogy megcsalná. Mindenesetre Roli szakítani akar vele – mondta,majd beleivott a dobozos kólájába.
- Hogy lehetsz ilyen vékony mikor ennyit,és ilyen egészségtelenül eszel? – nézett rá Anett.
 Alexa csak megvonta a vállát.
-Szerintem Rolinak bejön Iza – mondta Emma,és komolyan úgy beszélt mintha ott se lennék.
- Nem jövök be neki – mondtam neki lassan. Erre csak legyintett egyet.
- Ezt nem tudhatod – nézett rám Nóri.
- Dehogynem,pontosan tudom! – tartottam magam az igazamhoz.
 Képtelenség lenne,hogy Rolinak tetszek,hiszen nem véletlenül van barátja,azért azt nem szabad elfelejteni…
- Amúgy ki volt az a srác akivel tegnap beszélgettél? - nézett rám vigyorogva Emma.
- Nem tudom,évfolyamtársunk asszem' - vonogattam vállamat.
- Nagyon helyes volt - mondta. - Most akkor Roli vagy az a srác? Imádom a szerelmi háromszögeket - csillantak fel szemei.
- Héé,nincs itt semmilyen szerelmi háromszög - nyögtem fel.
- Oké hagyjuk szegényt – mentett ki Anett,mire hálásan néztem rá. – Inkább mesélj te Alexa,mi van Áronnal? – mondta,mire mindenki Alexa felé nézett.
- Megvagyunk – vonta meg vállát. – Áron klassz,és tudom,hogy kicsit hamar jöttünk össze,de én hiszek abban,hogy ez az egész működni fog továbbra is – mosolyodott el.
- Jaaaaj tisztára belevagy esve – mondtam kedvesen.
- Hát igen,nincs mit tenni – tárta ki karjait.
A „pletyizés” után úgy döntöttünk rendelünk pizzát. Méghozzá 55 centiset,majd lementünk a konyhába turmixokat gyártani.

Ezután kiválasztottuk a filmeket amiket megakarunk nézni,most viszont mennem kell,mert már hívogatnak a többiek,hogy jöjjek már.

2 megjegyzés: