2015. május 2., szombat

16.fejezet

 Sziasztok! Először is,tudom,hogy sokat késtem ezzel a fejezettel,amiért bocsánatot kérek tőletek,de egyszerűen nem volt időm írni. Másodszor meg szeretnélek megkérni titeket,hogy kommenteljetek és iratkozzatok fel,mert tudnom kell,hogy tetszik e nektek az amit én írogatok.
Remélem tetszeni fog ez a fejezet,jó olvasást!:)


Something I Need - OneRepublic




Október 8. Csütörtök

And I had the week that came from hell
And yes I know that you could tell
But you're like the net under the ledge
When I go flying off the edge
You go flying off as well
And if you only die once
I wanna die with

You got something I need
In this world full of people, there's one killing me
And if we only die once,
I wanna die with you

 Törin a tanárnő volt oly kedves,és témazárót ígért nekünk következő órára. Ezzel azt érte el,hogy mindenki annyira „várja” a következő történelem órát.
-Hát a hétvégi programom is megvan – sóhajtott szomorúan Dorina,mikor megszólalt a csengő,s mindenki elkezdett pakolászni.
 Szomorúan bólintottam,majd körbenéztem a teremben; Roli ma nem jött iskolába.
 Aggódtam hiszen az üzeneteimre se reagált,és nem csak az enyémre. A fiúk is írtak neki,de semmi reakció. Sajnos semmit se tudunk tenni ez ellen,végülis az se biztos,hogy valami baj van,lehet,hogy szimplán csak rosszul érezte magát,ezért inkább úgy döntött otthon marad.
-Hahóó Iza – szakított ki gondolataimból Dorina hangja. – Na? – szegezte nekem kérdését.
- Öhm…elnézést mit mondtál? – kérdeztem.
- Csak azt kérdeztem,hogy kész van e az angol házid,de minden rendben? – fürkészte arcom.
- Persze csak gondolkodtam – varázsoltam arcomra egy megnyugtató mosolyt.
- Papád? – nézett rám szomorúan.
 Dorina tudta,hogy mi a helyzet a papámmal,és bár egyszer se hozta fel,de tudtam,hogy aggódik.
-Kórházban. Még mindig. – Sütöttem le szemeimet,s igyekeztem könnyeimet nem elhullajtani.
 Egyáltalán nem akartam sírni,főleg nem a suliba mindenki előtt.
 Dorina, kezeit lágyan enyémekre fektette,ezzel is jelezve: Mellettem van.

~°~
 Fizika előtt kész káosz uralkodott az osztályban,ugyanis szinte senkinek se volt kész a házija,a tanárúr meg egyest ad akinek nincs házija,szóval volt pánik rendesen.
-Iza neked kész van? – fordult felém Kolos.
 Éppen a büfébe vett pizzás csigámat rágcsáltam,így csak bólintottam egyet. Igazság szerint még a húsz peres szünetben másoltam le Anettről,mert otthon,egyedül nem tudtam megcsinálni. Nem az én hibám,hogy hülye vagyok fizikából!
-Lemásolhatom? – nézett rám kiskutyaszemekkel.
 Lenyeltem az utolsó falatot,majd megszólaltam:
-Felőlem,de nem én csináltam,csak lemásoltam Anettről. – Erre menten felragyogott a szeme.
 Odaadtam neki a füzetemet,majd nem sokkal később Boti és Csabi is körbeállták.
-Namár Boti told arrébb azt a nagy kufferodat – kiáltott fel Kolos.
- Mi az,hogy „nagy kufferomat”? – háborodott fel.
- Hát nem a legkisebb amit valaha láttam – motyogta gúnyosan Kolos.
- Nekem legalább van! – vágta hozzá Boti.
 Nem bírtam tovább,és hangosan felröhögtem.
 -Hé, „tepsi segg” és „nagy kuffer”,kussoljatok már be,nem tudok koncentrálni – szólt rájuk Csabi.
 Erre persze ezek hárman nagy szócsatába kezdtek.
-Édes Istenem… - fogta a fejét Emma,aki épp a csaphoz ment megtölteni az üvegét. Nem volt valami jó ötlet. – Mi a franc van ezzel? – nézett megdöbbenve üvegére,amiben a víz, szürkés színt vett fel.
-Hahahahhaaaha – röhögött Dani a vizes palackra mutogatva.
- Szerintem jobban teszed ha azt inkább nem iszod meg – nézett rá Norbi.
- Ajh,de nincs innim és szomjan halok. – Ezzel a mozdulattal bevágta a kukába az üvegét.
- Kapsz az enyémből csak ne nyavalyogj. – Vette ki a saját üvegét Boldi.
 Emma szemei felragyogtak.
-Köszi – hálálkodott,majd elvette Bolditol az üveget.
 Épp a tolltartómat vettem ki a táskámból,amikor a fizikaszertár ajtaja kicsapódott,és a tanárúr lépett ki rajta.
-Jól van mindenki üljön a helyére! – dobta le a naplót a tanári asztalra.
- Iza – hallottam meg Kolos hangját,így hátrafordultam. – Itt a füzeted.
- Letudtátok írni? – kérdeztem,miközben elvettem tőle a füzetet.
- Ja. Kösz – mosolyodott el.
 Hát igen,azt azonban nem gondoltam volna,mikor odaadtam nekik,hogy belefirkálnak!!
 Az egész füzetem televolt mindenféle firkákkal. Persze annyira nem akadtam ki ezeken,mert emlékek maradnak.

~°~

 Fizika óra után, – senki se kapott egyest,szerencsére – mindenki elvonult a mosdókba,hogy fogat mossunk,ugyanis indultunk a fogorvoshoz.
-Remélem nem kell fogszabályzó – mondta Alexa,miközben elpakolta a fogkeféjét.
- Neked biztos nem – ráztam meg fejem.
- Neked se – jelentette ki Nóri.
- Senkinek se kell! – zárta le a témát szemforgatva Emma.
- Ezt nem kéne csinálnod! – néztem rá.
 Nem mintha komolyan vett volna,csak simán kiröhögött.
-Na menjünk vissza a terembe,még a végén itt hagynak – viccelt Anett.
- A többi osztály is velünk jön? – kérdezte Nóri,amikor a folyosón sétáltunk a terem felé.
- Szerintem külön időpontban megy mindegyik osztály – mondta Alexa.
 A terembe érve a fiúk már ott dobálták egymást a fogkrémjükkel.
 Dorinával manőverezve mentünk a helyünkre.
 Ágnes tanárnő pont ekkor toppant be a terembe,majd elüvöltötte magát:
-Fogkrémeket eltenni,azonnal! – erre a fiúk nagy nehezen eltették a holmijukat.
- Hé – fordultam Dorina felé. – Hallod ezt? – kérdeztem.
- Őőő az üvöltözéseken kívül,nem hallok semmit Iza – vágott értetlen fejet.
- Hát épp ez az! – tártam szét karjaimat. – Sulirádió?
- Tényleg! – kiáltott fel,mire mindenki felénk kapta a fejét. – Tanárnő miért nincs sulirádió? – tette fel a kérdést.
- Szóval még nem értesültetek róla? – döbbent meg.
- Nem – kiabálta be Áron.
- Áron,hányszor mondjam még,hogy ne kiabálj?! – sóhajtotta az osztályfőnökünk.
- Elnézést – kért bocsánatot,ám ezt is kiabálva mondta.
 A tanárnő egy legyintéssel elintézte,majd újból ránk szentelte figyelmét.
-Tehát ott tartottam,hogy az igazgatónő és a tanári kar úgy döntött beszünteti a sulirádiót. – Na erre mindenki kiakadt.
- Ezt nem tehetik! – csapott az asztalra Miki,mire mindenki visszafojtott nevetéssel nézett felé. – Nekünk is vannak jogaink! – Ennyi. Eddig bírtuk,mindenki elröhögte magát.
- Ember – dobta meg nevetve egy papírgalacsinnal Áron.
- Gyerekek,kérlek nyugodjatok meg – próbált helyre tenni minket a tanárnő.
- De miért szüntették be? – kérdezte Alexa.
- Mert sokak szerint inkább zavaró volt,aztán meg a diákok inkább a saját,megszokott zenéiket hallgatják a telefonjukon. Sokan észre se vették,hogy már tegnap se üzemelt az iskolai rádió. – Mondjuk ebben igaza volt,hiszen tényleg nem vettük mi se észre,de egészséges tinik lévén lázadozunk,szinte minden ellen.
-Gyerekek,most már indulnunk kell,úgyhogy pakoljátok össze a holmitokat – nézett végig rajtunk.
- Tanárnő! – lóbálta kezeit Nóri.
- Igen?
- A különórák meglesznek tartva? – tette fel kérdését.
- Nektek nem,ugyanis a fogorvos miatt az egész nap összekuszálódott,mert két osztály még megy utánatok is,így nem tudjuk mikor végeznek. – Erre mindenki egy emberként lélegzett fel. Persze,mindenki szereti a különórákat,csak mindig olyan átkozottul sokáig bent ragadunk miattuk a suliba.
- Izaaa – nézett rám Dorina vigyorogva.
- Hmm? 
- Elmarad a matek. – Erre mindketten fogtuk a kezünkben lévő táskáinkat,majd eldobtuk és megöleltük egymást.
 Jó ez így furának tűnhet,de hát örültünk,mivel Isten meghallgatta imáinkat és törölte a matekórát.
 A tanár úr biztos örül,hogy ennyire imádjuk az óráját.
 
~°~

Félórával később megérkeztünk a fogorvoshoz.
 Az út elég fárasztó volt,ugyanis a fiúk végig „baromkodtak”,ami persze nyílván vicces volt,de ugyanakkor emiatt lassabban tudtunk haladni.
 A rendelőbe érve,mindenki levágta magát a székekbe és elkezdett beszélgetni,zenét hallgatni meg úgy telefonozni.
-Rendben gyerekek névsor szerint megyünk – ért oda hozzánk az ofő. – Kérlek titeket,hogy kicsit legyetek halkabbak! – mondta,majd ő is leült az egyik székre,ami Attila mellett volt,aki mindenféle videók nézésével fárasztotta a tanárnőt.
 Alexa odament Áronékhoz,mondta,hogy nem akarunk e mi is odamenni,de én inkább nemet mondtam,mivel jó volt egy kicsit ülni, - nem,ez nem lustaság – Dorina viszont odament vele Dávidhoz.
 Nóri elővette az angolházit és elkezdte megcsinálni,Anett meg eléggé feltűnően kémlelte Danit.
-Ne nézd már annyira! – szóltam rá mosolyogva.
 Azonnal elkapta a tekintetét,majd vörös arccal felém fordult.
-Nagyon feltűnő volt? – kérdezte előre is félve a választól.
- Áhh dehogyis – legyintettem,mire nevetve meglökött.
- Ha már úgyse jövünk össze,legalább nézni nézhetem – fordította újra vissza tekintetét Dani irányába,aki éppen valamin összeröhögött Áronnal.
- Ez még egyáltalán nem biztos – simítottam meg bátorítóan a kezét,mire megeresztett felém egy mosolyt.
 Ekkor döntött úgy a telefonom,hogy megcsörren.
 Gyorsan  előkaptam a zsebemből,majd ránéztem,s láttam,hogy anya hív,így elvonultam a folyosó végébe.
-Szia anya – köszöntem.
- Izabella képzeld,a papát kiengedték a kórházból. – Hangja megkönnyebbülésről árulkodott.
 Szavaira boldogság és nyugalom árasztott el.
-Istenem,végre – suttogtam bele a telefonba. – Mondott valamit még az orvos?
- A mama hívott,hogy az orvosok kiengedték a papát,mert javult az állapota,bár még mindig kímélni kell,de legalább jól van – mondta.
- Nagyon aggódtam,Istenem de örülök,hogy jól van – sóhajtottam megkönnyebbülten.
- Most már minden rendben van drágám,nem kell aggódnod. – Mondta. – Mikor végzel?
- Most még várunk a fogorvosnál,de szerintem nem fog annyira sokáig tartani – válaszoltam.
- Rendben,majd ha végeztél hívj fel,és érted megyek. Szia drágám – köszönt el.
- Oké anya,szia – mondtam majd kinyomtam a telefont.
 Vidáman tértem vissza a többiekhez.
 Odamentem Dorinához és elmondtam neki mindent,ő meg mosolyogva megölelt.
 Ezek után csatlakoztam hozzájuk,majd utánam Anett és Nóri is. Végül az egész osztály egy kupacba gyűlt össze és kisebb-nagyobb zajjal beszélgettünk.
 Boldog voltam,több okból is.

~°~
Otthon mindenkin érzékelni lehetett a megkönnyebbülést,amiért a papát hazaengedték.
 Miután megírtam a leckéimet lementem a nappaliba, és az ágyra kuporodtam,apa mellett,aki közelebb húzott magához,egy amolyan „félölelés” félébe,így néztük az Agymenőket.
 Körbenéztem; a bátyám a fotelben helyezkedett el a tankönyve a kezében,úgy nézte a TV-t,s nevetett velünk. Anya a konyhába készítette a vacsorát,olykor mosolyogva nézett felénk,apa most csak ránk szentelte a figyelmét. Nevetett a sorozaton,hülyéskedtünk,viccelődtünk egymással.
 Engem meg boldogsággal töltött el,hogy végre mindenki boldog,és nyugodt.

2 megjegyzés: